Iakttagelser

Färgade Pers hår ikväll. Såg inte ut att bli någon skillnad.
Mitt badrum däremot fick sig en härlig makeover.

Mina tår börjar bli blå, ändå orkar jag inte anstränga mig tillräckligt för att ta på mig sockar.

Har senaste avsnittet av Heroes, tre avsnitt av The Nine och en halv säsong Scrubs bara väntandes på mig. Ändå sitter jag här och bloggar ytterst uttråkad. Störd? Ja, lite.

Det låter som att jag har någon form av djuphavsfisk i magen som har tänkt
slita sig ut genom min navel.

Nu blev det äckligt.

Keso och musiklekar is the shit.

Och Mangan i Mammas Nya Kille.
Jag vill också fånga lax med händerna medan jag åker rullskridskor.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

har du blåa tår nu också? passar till bollblåbäret då? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback