Majs

Känner nu när jag varit tillbaka i Gävle nån dag att det var skönt att vara hemma. Hände så mycket mer. Små projekt och fikastunder hela dagarna. Jag trivdes som tusan här i Gävle tidigare, men nu när jag är tillbaka är jag mest bara uttråkad. Vad ska man göra åt det måntro?

Först och främst borde jag kanske sluta sitta här. För mitt goda humör känns inte som något att dela med mig av till omvärlden.

Fast nu har jag ju redan gjort det i tre inlägg.

Fuck it.

Godis. Jag behöver godis.
Och dig.

Kommentarer
Postat av: Frida


Känner du ingen glädje av att bo här i stan längre? Hörde idag att du flyttar hem till sommaren, kan bli skönt misstänker jag :]
En fråga, jag vill göra min blogg lite fin med egna bilder som är där jämt högst upp på sidan där du har blommor. Hur gör man det, måste man kunna html-koder då?
Ha det bra!

Postat av: Malin

jasi, borta bra men hemma bäst :)
det var tungt att kommit hit efter mina tva veckor hemma.. men om 4 manader kommer jag hem igen :P

2007-04-11 @ 08:23:17
URL: http://malinpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback