På Hemmaplan

Men hej hallå och godmorgon! Shit. Här uppe är det ju inte ens lite varmt. Och snö ligger kvar. Och vad det blåser. (Allt detta antar jag bara genom att titta ut genom fönstret, jag har inte släpat mig ut än) Var är sooolen?

Kom till slut fram till Ske-å igår kväll efter en lång och dryg resa. Eller ja, allt fram till Umeå gick väl bra. Men de där sista två timmarna... vilken plåga! Känns som att man sett varje jävla gran tiotusen gånger tidigare! Var riktigt skönt att äntligen komma fram!

Kvällen spenderades med att äta massa mat och bara ha det bra. Kramas.

Nu i morgonljuset inser jag vilken katastrof den här lägenheten är för tilfället! Haha. Herregud. Hela stället är som en jäkla byggarbetsplats. Utan nån som varken bygger eller arbetar! Inga möbler, ingenting! Så min mission idag är att mäta. Ja, vad roligt tänker ni säkert, men ja, det ska det faktiskt bli! Haha. Nu ska det mätas, funderas och planeras och sen ska det shoppas! Möbler, möbler, möbler! Bara en soffa skulle ju lyfta det här stället med 50%. Som det är nu använder vi ju inte ens vardagsrummet. Galet! Men bra kommer det blir.

Nu: frulle och framletande av måttband!

Njut av solen ni som ser den!

Kommentarer
Postat av: Karin

då kan du bege dig ut i pulkabacken.. nice;)

Postat av: Karin

ah, glöm inte varma kläder, samt att ta med oboy och limpsmörgåsar.. ska tänka på dig senare i veckan när jag ligger på balkongen och drinker en drink eller så;)

2007-04-02 @ 16:06:41
URL: http://karinolfosson.blogg.se
Postat av: pauline

Det verkar vara många här på bloggen som är på gång med flytt eller omgörning av sina rum/lägenheter! Riktigt kul! Hoppas det går bra för dig!

2007-04-02 @ 16:50:56
URL: http://barap.blogg.se
Postat av: pauline

Ja visst är det! Mamma försökte just övertyga mig om att jag ska skriva kontraktet på mig.. just in case, så kan ingen ta lägenheten ifrån mig, om nåt skulle gå snett(:

2007-04-02 @ 18:02:01
URL: http://barap.blogg.se
Postat av: Mårten

Som jag har njutit av solen idag.. ;) Hoppas solen kommer till Skellefteå imorrn iaf! Jag sa till den att den borde vara lite sjysst mot dig med.. =D

2007-04-02 @ 20:59:01
URL: http://nofxboy81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback