Pausfunderingar

Det här med utbildning är svåra grejer. Men lite saker har jag kommit fram till. Språkkonsult, det vore grejer. Men då gäller det att hålla tummarna att det inte gör så mycket att min ansökan inte kommer fram i tid (!) och att jag klarar det där jäkla antagningsprovet. Och att det står fel och att det faktiskt är så att den går i Umeå såväl som Stockholm. Så mina chanser att komma in ökar. Men det känns ju som one in a million.

Kom också alldeles nyss på, medan jag funderade på fristående kurser som jag kanske vill läsa om det skiter sig med allt vad program heter, att om jag ändå ska läsa en fristående kurs så är det ju lika bra att läsa en här i Gävle. För här trivs jag ju, här finns massa bra kursen (tänker jag mig) och framför allt en massa bra människor.

Så nu sitter jag här med HiG's katalog i högsta hugg. Vi får se hur detta slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback