Syskonkärlek och Högkvalitets-elektronik

Kvällen har spenderats tillsammans med mina kära syskon. Currygratäng och Disney-versionen av Trivial Pursuite. Kung! Mina syskon är de bästa syskonen man kan ha. De är så snälla och knasiga. Jag tycker så mycket om dem.

Nu sitter jag på golvet och lyssnar på underbar musik. Att sitta på golvet är grejer. Och att ligga på det är ännu bättre. När jag pratar i telefon brukar jag lägga mig på golvet. Det är svalt och skönt. Och så får man ett helt annat perpesktiv på saker och ting. Ja, golvet, det är grejer.

En annan sak som är grejer (stabil svenska) är riktiga högtalare. Som de högtalare som här står kopplade till min guldfärgade (ja, faktiskt) stereo. De är bäst. Betydligt mycket mer bäst än mina datahögtalare som bara sliter sönder all den magiska musiken.

Hela morgondagen är fullbokad. Blir många gamla återseenden. Jag ser fram emot det.
Jag gillar människor som bara strålar känslor. Som bara lyser. E är en sådan människa. Jag ska ge henne den största kramen imorrn. Det förtjänar hon. Bara av den enkla anledningen att hon är så bra. Det är en bra anledning.

Kommentarer
Postat av: Mårten

Människor som strålar känslor e grejjer det.. =D Men attans! jag som verkligen snackade med John polman att han skulle fixa sol.. well,well, lovar att fixa det till efter påsk iaf! typ nån gång mellan april och Augusti! det är okej va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback