Vägslem

Det ligger sniglar på gatan. Och inte den söta lilla sorten med små skal som man lätt kan gå med på att beundra. Nej, det är den äckliga svarta slemmiga sorten som sprider sig överallt. Mördarsniglar måntro? Jag vet inte. Men äckliga är de.

Har varit och storhandlar mat. Hejja. Massa gott blev det. Skulle kunna klara en hel vinter med innehållet i mitt lilla, men otroligt rymliga, frysfack. Inte dumt.

Dagen spenderades på stan. Mina fötter är arga på mig, men det skiter jag i. Köpte en klänning. Har inte vågat prova den sen jag kom hem med risk för att jag se ut som ett bollblåbär i den. Väntar med det nederlaget till imorgon.

Senaste Heroes ligger och bara väntar på mig. Iiih. Peppen! Vet inte om jag ska se det ikväll eller spara på det goda. Hur som helst kommer det bli huuuuuur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: pejabratz

haha, ett bollblåbär. tror jag inte. du får lägga ut en bild på klänningen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback