Lördag

Jag ska klippa mig den första september. Så jävla värt. Speciellt med tanke på att jag ser ut som en enbuske i håret och min favoritfrisör faktiskt bara jobbar en dag i veckan och ändå hade en tid ledig åt mig. Jag är peppad.

Nu ska vi alldeles strax iväg och fira systers pojkvän som fyller 20. Wei :)

Ikväll blir det sedan fest. Just nu vill jag mest bara sova, men det kommer nog ordna sig. Brukar vara så. Farliga grejer.

För övrigt har jag 10,05 kr på kontot. Eller förlåt, på kontona. Alla.
Man kanske skulle ta och gå i förtidspension. Få loss lite cash...

Kommentarer
Postat av: Emil

10,05 kr räcker ju till en Lucky star (9,70) så vad är det frågan om egentligen ?? Tagga inför ikväll nu !! Jag är pepp men Malin är lite låg, du får peppa henne på att gå ut =D Kram kram..

2007-08-18 @ 17:46:12
Postat av: Viktor

Hej Lisa.
Jag har väntat med att svara helt galet länge nu, tänkte att jag skulle skriva något lite mer kärnfullt än "joråsatte... du då?". Men då tog det tydligen längre tid att svara också :)
Hursomhelst, jag jobbar ganska mycket nu, och ska jobba ännu mer när skolan börjar. Hur nu det går ihop. Men det är ett roligt jobb, iaf med tanke på att det är ett jobb.
Ibland saknar jag klassen jättemycket, men jag har varit nere i nkpg med alla gamla vänner och haft nyare vänner boende hos oss här i gävle, så jag har hållit mig sysselsatt. I stort har det varit en jävligt schysst sommar, oavsett vädret.
Har, i brist på intresse för min egen blogg, skaffat facebook. jag tror att jag bara kan hålla mig intresserad av internetsaker i max en månad, sedan tröttnar jag och måste hitta något nytt. Får se hur länge jag orkar bry mig om facebook :)
and what about you? hur är allt med dig? hur har din sommar varit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback