Morgon

För första gången någonsin, ja jag tror faktiskt det, är jag vaken långt före E en ledig dag. Den här förkylningen har rubbat min dygnsrytm. Men det är skönt att vara vaken själv i en tyst lägenhet.

Idag ska den få sig en omgång, lägenheten. Då vi snart har alla möbler vi vill ha kan det ju faktiskt vara en idé att göra lite fint också. Gardiner exempelvis. De bara ligger där i påsen och ser snygga ut. Upp ska de. Nu. Sen.

Jag vill ha en sjukt bra digital systemkamera. Typ nu.
Och frukost.

Kommentarer
Postat av: Emil

Fixa en sjukt bra digitalkamera till mig också när du liks håller på. Krya på dig, jag hejjar på dig i kampen mot förkylningen. Kram =)

2007-08-25 @ 16:23:24
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback