I Like To Work Work

Har jobbat hela helgen. Är helt slut idag. Men det var värt det :) Ikväll ska jag och E ha en kväll för oss själva. Ska göra god mat och baka lyxiga saffransbullar. Eller kanske bara kolla på film. Vad som helst utom jobb funkar för mig.

Jag har inte köpt en enda julklapp än. Inte en. Ska börja nu i veckan tänkte jag. Som tur är har jag lite idéer om vad jag ska köpa i alla fall. Det är ju en start.

Vi köpte en riktigt fin toppstjärna till vår snart huggna julgran. Och en söt liten bolltomte som sitter fint på sideboarden nu. Snart kanske jag får lite julstämning. Hoppas jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: bodja

jag saknar också julstämningen. jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att trigga igång den. lucia kanske hjälper :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback