Sand is Overrated. It's Just Tiny, Little Rocks

Jag saknar min katt och har i stort sett bara ätit bullar idag.
Imorgon ska jag köpa julklappar för min första lilla inkomst sedan jag slutade på kyrko.
Djävulen har känt doften av saffransbullar och stämt träff på torsdag.
Ser Kate Winslet i en tv-reklam och kommer att tänka på en av mina allra bästa filmer.
Önskar jag hade julstämning med stjärnformade snöflingor och filmkvällar under filtar.

How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.

Kommentarer
Postat av: bodja

eloisa to abelard. alexander pope. min absoluta favorit film, alla kategorier.

Postat av: Anonym

hehe, särskrivning is the shit btw :P

2007-12-12 @ 10:07:58
Postat av: bodja

haha fuck. nu blev jag ju sugen på att se den :P

funderar på att springa iväg och hyra the science of sleep istället. förmodligen inte ens hälften så bra. dock gjord av samma snubbe:

http://imdb.com/title/tt0354899/

2007-12-12 @ 11:06:32
URL: http://210grader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback