Fredagkväll

Var och kollade in Korpen idag. Måste komma igång med träningen, blir knäpp annars och jag börjar bli less på World Class' snobbattityd. Korpen känns mer som min grej! Fick ett "prova-på" kort och tänker gå dit i veckan som kommer för att se hur det verkar. Om det ser bra ut blir det att köpa träningskort direkt. Jag är peppad! Hoppas bara att min förkylning ger med sig så jag kan träna ordentligt.

Väntar bara på att H och C ska komma nu, de är på väg hit från tågstationen. Sen blir det att sova, jag är helt utmattad. Har ingen ork i kroppen med den här hostan.

Får se om det blir en sväng till IKEA imorrn eller vad det blir.

Fest imorrnkväll i alla fall. Kommer vara folk överallt med Melodifestivalen i stan o allt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback