Hosta

Hur länge är det nyttigt att gå med hosta egentligen? Har haft det i minst en och en halv vecka nu, och det har bara blivit värre skulle jag säga. Borde kanske leta rätt på en vårdcentral? Ja, det får bli veckans projekt. Åå vad roligt..

Har varit en sväng till skolan. Skrivit ut version två av min text som jag ska lämna in idag. Blev väl sådär, är inte helt nöjd med den. Men jag är lite så att när jag väl har texten på papper så är det svårt att ändra den, jag blir som låst i det jag redan skrivit. Det är nåt jag ska jobba med under kursen tror jag, är bra att kunna se med nya ögon på sin egen text.

Sen fixade jag till en av mina första texten också. Den är jag jättenöjd med. Verkligen. Den bara kom till mig en morgon när jag låg i sängen och lyssnade på musik. Skrev den nästan bara rakt upp och ner. Kanske jag delar med mig av den någon dag. Vi får se :)

Har hittat lite inspiration denna förmiddag så nu ska jag sätta mig och skriva en stund innan det blir lunch och skola hela eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback