Lördagsfestligheter

Gårdagskvällen spenderades med fest till Melodifestivalen på tv (vilket skämt för övrigt) och sedan ölspelet med ett gäng glada grabbar. H, C och S lyste som de klaraste stjärnor och förgyllde kvällen som aldrig förr. Jag har sällan haft så underbart kul som jag hade igår! Tack tjejer! Hamnade på Nivå som var riktigt bra bortsett från idioten de placerat vid dörren. Om man inte kan hantera lite stress ska man inte ha ett arbete som kräver hantering av fulla människor. Enkel logik.

Avrundade på McDonken med ätande av smaklös mat och spännande stammisar.

Idag har vi gjort den effektivaste rundvandringen av IKEA någonsin och jag hann med ett snabbt inhandlande av två krukor, en lampa, ett rivjärn och en potatisskalare. Allt vad en student som jag behöver med andra ord. Eeh.

En fråga: Varför väljer alla pizzerior i Gävle att ha stängt en söndag? Snälla förklara det för mig för jag kan nämligen inte komma på en enda bra anledning.

Hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback