Lördagsnöjen

Hej!

Har spenderat dagen med en runda på stan. Köpte inget roligt direkt, bara handdukar och tandkräm ;) MEN jag hittade en supersnygg väska på Indiska. Vet bara inte om jag ska köpa den eller inte. Den är extremt gul nämligen. Men Åh Så Snygg!

Har spenderat kvällen med att äta middag med en härlig vän. Blev hälsosallad med bulgur och lax på Wayne's. Helt otroligt gott! Bland det bästa jag ätit på länge.. kan jag verkligen rekommendera :) En nyfunnen favorit tillsammans med lite rooiboste :) Underbart! Min vän hade också sett väskan på Indiska och tyckte definitivt att jag skulle köpa den! Så vi får se. Ska dit o kolla på den igen :)

Efter middagen gick vi hem till en annan vän som hade en kompis på besök. Drack ett glas vin och pratade på. Riktigt trevligt. Blev en tidig kväll eftersom jobb o annat väntade för många imorrn.

Nu ska jag ta en frukt och se om det finns någon i korridoren jag kan prata med!

Hoppas ni har en underbar lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback