Lysande serier och strålande stjärnor!

Har spenderat kvällen med att gå en långpromenad, läst tidningar, ätit godis och vindruvor och kollat upp lite serier. Heroes har jag hört ska vara bra, kanske nånting man borde styra upp :)

För övrigt fick jag just ett telefonsamtal från två underbara vänner som just bokat resa hit till mig i slutet på månaden! Underbart! Ska blir så härligt att ha dem här. Verkligen två strålande stjärnor på min himmel. De härligaste av härliga och gladaste av glada. För det mesta i alla fall :) Och ja, jag förskönar dem för att jag saknar dem och inte sett dem på ett tag. Men det är sånt vänner gör!

Imorrn blir det en stanrunda följt av ett träningspass! Pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback