Onsdag

Har just läst ut kursboken vi ska ha läst till imorrn; Sagan om mig själv av Gunilla Linn Persson. Riktigt, ruskigt bra! Läs!

Sitter nu och skriver respons på tre texter som jag fått av klasskamrater. De är kul att läsa vad andra skrivit och hur andra tolkat en uppgift. Fastnar för små ord, små fraser i texterna som jag bara älskar.
Ska försöka få gjort alla uppgifter så snart som möjligt idag för att sen ge mig ut på stan o kolla lite grejer som jag behöver. Eller behöver och behöver :P Vill ha :) Ska handla lite frukt och sånt att äta på tåget också för imorrn åker jag hem!! Det kommer bli den mysigaste helgen på hela jäkla vintern! Jag längtar så mycket!

Och för ett tag sen läste jag två vänners resedagböcker. De har just anlänt till Nya Zeeland. Och jag längtar tillbaka. Jag vill vara där igen. Jag vill också hoppa fallskärm, jag vill också kolla på kokande lera och jag vill också åka Magicbuss.

Påskhelgen kommer de hem och det kommer bli den största och bästa festen staan någonsin skådat. PEPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback