SkitOnOff och SkitSony

Ringde just till min OnOff-butik för att kolla upp varför min kamera aldrig blir klar. Visar sig att det tydligen är SkitSony jag ska vara less på. De skickar inte nya delar till kameran förrän om en vecka vilket innebär att den kommer vara klar först om två-tre veckor. Surt! Hoppas den hinner bli klar under tiden jag är hemma i stan så jag åtminstone får den direkt den är fixad.

Jag saknar den!

Gjorde just en vän besviken genom att inte vilja spendera mina sista kronor på en koncert jag inte så gärna vill se. Stackars stackars. Någon som har 100:- att ge mig för vänskapsuppbyggande ändamål? Anyone? No?



129292-8129292-7Har för övrigt inhandlat den omtalade gula väskan.
Jag älskar den.

Och nästa vecka komma de här skorna
och solglasögonen på mitt älskade Indiska.
 Då blir det att bränna ännu lite pengar från mitt kära presentkort.
Wei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback