Söndag

Godmorgon! Ja, jag erkänner, jag har just kravlat mig ur sängen. Men det är så söndagar ska vara.

Jag är inte så förtjust i söndagar egentligen. Man gör aldrig något vettigt, man sover alltid alldeles för länge vilket resulterar i huvudvärk och så är det oftast ångestfylld efter tidigare dagars äventyr. Så är inte fallet för mig just idag, men jag har dock ändå en riktigt dålig dag. Gillar först inte att sova bort halva dagen för det slutar alltid med att jag bara sitter framför datorn i mjukisar hela dagen utan att känna att jag gör nåt kul och sen tänker jag alldeles för mycket just idag. Analyserar sönder alla små saker som händer vilket slutar med att jag, och bara jag, skapar problem för mig själv. Usch!

Ska ta och styra upp lite frukost.

Skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback