Ursäkta mig Gävlebor..

.. men vad fan är det som luktar?!

Har, efter en seg start och lite plugg, gått en sväng genom stan och möttes då av en läskig doft som spred sig över torget. Pappersbruk? Industribrand? Magbekymmer? Ja, jag undrar. Gott luktade det då inte. Och jag tycker ju ändå, efter att ha spenderat ett antal dagar i Piteå, att det inte är så farligt när det doftar lite pappersbruk.. men kom igen!

Är hungrig som tusan men det är massa annat folk som ockuperar spisen så jag måste vänta. En nackdel med att bo i korridor.

Nåväl.. plöjde igenom totalt fem avsnitt av Heroes igår. Fabulous! Blir mer sånt ikväll!

Nu ska jag kika ut i köket igen och sen om jag kan sno åt mig en spisplatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback