Kaninkompisar

Såg just The Contract. Gör inte det.

En av de saker jag älskar med Gävle är att om man är ute och går antingen tidigt på morgonen eller sent på kvällen så stöter man alltid ihop med en hare eller två.
Djurupplevelse deluxe.

Inför imorgon har jag visioner om effektiva och inspirationsfyllda timmar i biblioteket som resulterar i stordåd utan dess like. Dagen avslutas sedan med gourmetpizza (neeej, jag har inte aaalls höga förväntningar) och världhistoriens mest upplevelserika och fantastiska fest.
Höga krav? Nejdå.

Carla: Why is there a pancake in the silverware drawer?
Turk: I think you mean, why is there silverware in the pancake drawer? Wus'UP

Kommentarer
Postat av: pejabratz

ser man harar i Gävle? coolt(H) :D

Postat av: Emil

Längesen jag lste har dock läst ikapp nu, blir grymt när du flyttar hem =D Fest, bad, sommar etc. även om alla jobbar som bara den så tycker jag att vi slutar sova och låtsas som om vi har sommarlov ändå. Snart ska jag och Per ut för att meta, mest bara för att ha en ursäkt att lyssna på Mammas nya kille =P Ta hand om dig så ses vi om några dagar. Kramar.

2007-06-01 @ 08:28:15
Postat av: Lisa

Emil: Ja, det får bli en sömnlös sommar. Är överskattat det där ändå ;) Mammas Nya Kille är det bästa som finns! Hejja! Ja, inte länge kvar nu!

2007-06-01 @ 09:35:29
URL: http://flupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback