Dagens funderingar

Min text är så gott som klar nu. Eller är den det? Jag vet inte. Jag blir inte klok på den. Känner hur som helst att jag inte orkar lägga ner så mycket mer energi på den eftersom jag knappt har grepp om den. Den bara kom. Och nu vet jag inte om den är bra eller dålig, logisk eller inte. Men jag känner att alla texter kan inte kännas 100% alla gånger heller. Ska bolla den med min responsgrupp och se vad det blir av den. Får fortsätta sen när jag fått lite perspektiv på det hela.

Nu ska jag jobba med novellanalys. Känns lättsammare :)

Vaknade för övrigt med helt galet mycket kramp i magen imorse. Kändes stundvis som jag skulle spy eller bara crasha ihop på golvet. Gjorde inget av det som tur var, det gick till slut över, men nu börjar jag känna att den kommer smygandes tillbaka. Huvva. Go away.

Kameran är hos mig nu! Wei! Efterlängtad! Vet dock inte om den funkar än för batteriet är helt slutkört. Vi får väl se. Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback