Efter helgen

Jag har varit sämst på att blogga i helgen. Men jag har varit upptagen :)

Härligt har det varit i alla fall. En underbar o alldeles lagom helg med älsklingen. Massa mys, massa god mat, massa bra musik, massa härliga promenader o massa nyttiga pratstunder. Känns skönt.

Och på fredag kommer det pengar in på kontot! Och jag LÄNGTAR. Har tänkt unna mig själv en lång och härlig shoppingdag ute i Valbo på lördag :) Ska glida runt på IKEA, handla nya Converse på Stadium och glida runt och fynda småsaker. Men inte alltför mycket. Måste blir lite mer rädd om mina pengar. De bara glider mellan fingrarna på mig. Nu blir det lite mindre shopping, mindre mat på stan och lite mer förnuft :) Men en liten present till någon speciell ska jag kunna klämma in i budgeten. Ja, det ska nog gå. Wei :)

Och snart ska jag hem till staan igen också. Tiden går så jäkla snabbt! Och då kommer E och M hem och jag längtar så mycket efter dem! Kommer bli underbart att se dem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback