En lördag

Har spenderat dagen i Valbo med att kolla i affärer och glida runt på IKEA. Blev inte så mycket shoppat, men ett par skor och två blommor lyckades jag få med mig hem i alla fall!

Och så blev det lunch med min kära moster, hennes sambo Tobbe och
min lilla söta kusin Emma. Snacka om världens härligaste!
Alltid sprudlande glad och peppad!
Helt underbar :) Var roligt att träffa moster och Tobbe också såklart.
 Alltid lika härliga :)



Är hemma nu, trött som tusan. Vaknade omänskligt tidigt imorse efter ett par timmars dålig sömn. Ska ta igen det imorrn! Nu ska jag bara byta om och sen bege mig till P för att äta pizza i mängder och dricka lite öl. Kommer bli en riktigt skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Karin

mys med valbo:)
nice med pizza.. ni hade alltså softkväll igår? själv blev det ut å flänga omkring, haha ångrar mig nästan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback