Framtiden?

Shit. Jag gillar Gävle. Och alla härliga människor som jag hela tiden lär känna här. Allt är så bra :)

Undra hur det kommer kännas att flytta hem igen. En sommar hemma i stan är ju alltid det härligaste man kan få, men sen då? Till hösten? Vad ska jag göra då?

Ska göra högskoleprovet nästa helg. Jag fick ganska bra sist jag gjorde det, men känner att det kan vara värt att ge det ett till försök. Kommer nog söka nån kurs eller utbildning till hösten, bara så jag har något att hoppa på i fall det skulle kännas så (förutsatt att jag kommer in dvs). Är bland annat sugen på
den här (sedan länge) men den här har ju också börjat komma krypande. Har dock inte full behörighet för den senare så jag funderar på att söka nån form av fotokurs till hösten också. Men jag vet inte.

Allt är bara tankar som snurrar. Surrar och snurrar.

Våren kommer bli fantastisk i alla fall! I just feel it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback