Plugghäst

Har suttit hela dagen (i stort sett) och pluggat. Läst texter men framförallt gjort gamla högskoleprov! Och även fast det var lite kämpigt och mina ögon knappt kunde hitta fokus där mot slutet så gick det bra! Bättre än mitt tidigare reslutat! Och det är ju bra! :) Känns skönt att jag är lite förberedd innan provet på lördag.

Har också ringt till min gamla chef på kyrkogårdsförvaltningen och kollat hur det egentligen blir med jobb i sommar och ja, jag får komma dit även i år! Guld! :) Känns skönt att jag slipper oroa mig över att inte ha någonstans att jobba i sommar.

Annars tycks jag har gått miste om den varmaste dagen i mannaminne här i Gävle. Lyckat. Men det fick det vara värt. Nu ska jag ge mig ut på en riktigt lång och skön kvällspromenad! Ikväll blir det att njuta av att inte behöva göra någonting alls och bara kunna kolla på Prison Break. Mitt kära Prison Break.

Guuuld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback