Desperate Actions

Sitter och funderar. Kommit på att jag verkligen inte får missa när min syster går på balen den femte juni. Men min kära far som troligtvis skulle komma ner och hämta mig och mina kära ägodelar är bortrest till bara någon dag innan.

Så nu har jag slängt mig in i härvan med bussgods, natttåg och prioriteringar bland alla de grejer som fyller min garderob. Här ska rensas och på nåt vänster ska jag få det att gå vägen. Hoppas jag. Måste börja packa snart så jag inser vidden i dessa vansinnesplaner.
Önska mig lycka till. It will be needed.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

haha, lycka till då :D men du får inte börja packa än, fest först :D

Postat av: malin

ah, sa avis jag blir pa dig! Ser du Lina far du gärna ta kort pa henne :P Jag missar bade da hon gar pa balen och da hon tar studenten. Inte roligt!

2007-05-25 @ 18:39:44
URL: http://malinpavift.blogg.se
Postat av: Emil

Du har ju redan sett syster din gå på balen EN gång eller hur ?? =)

2007-05-25 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback