En torsdageftermiddag

Just hemkommen efter en lång lektion. Känns som att klockan borde vara kring tre på eftermiddagen. Men det är det ju verkligen inte. Lektionen var i alla fall riktigt bra. Som mysig på något sätt. Kändes som en bra sista lektion för mig. Missar den egentliga sista då den blivit flyttad till nästa vecka.

Har alldeles nyss tryck i mig mat som om det inte fanns någon morgondag.
Så nu har jag kramp.

Kramar är helt klart underskattade.
Speciellt de där oväntat härliga som bara slänger sig över en. Gotta love it. Mer sånt!

Blir kanske film ikväll, annars ska jag nog få lite ordning bland alla lådor.
Och så Planet Earth förstås. Mm. Regnskogarna ikväll! Kommer säkert vara snuskigt bra.
Se det!

Kommentarer
Postat av: pejabratz

ja kramar är underbara!!!

Postat av: Viktor

crap. jag har helt glömt bort planet earth. jag tittade på avsnittet med saltsyrekristallformationerna (det här kan ha varit ett helt annat program, rätta mig gärna) i en grotta, och vart helt fast. men sedan glömde jag bort programmet.
jag har också ätit alldeles för mycket och mår nu illa snarare än har kramp.

2007-05-31 @ 23:43:47
URL: http://oubliette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback