Go Aaron Go

Det här är ju vansinne. Mina ögon är inte med på att jag ska hinna läsa ut Bön för Tjernobyl ikväll. Jag somnar så fort jag kommer inom en radie av 0,7 meter från boken. Vansinne I say! Och nu, när jag till slut vaknat, är jag konstigt pigg och har ingen lust alls att läsa någon bok, hur bra jag än må tycka att den än. Obalans helt enkelt.

Åskovädret gav med sig för solen efter bara en timme. Trist. Men solen är fin den med.
Så jag förlåter den.

Aaron Gillespie är min nyfunna hjälte. Han har imponerat mig länge. Men shit. Vilken kille. Med en cover på Amazing Grace har man sällan kunnat förvåna mig tidigare. Hur uttjatad känns den inte? But My God. Hejja Aaron. Ta och lyssna lite på Amazing Because It Is. Så förstår ni.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

haha, ja i bollnäs. var bara lite regn, den enda dagen jag cyklat till jobbet hittills :D

amasing grace är fin, love it!

Postat av: pejabratz

SOV NU, FLUPP! :D

2007-05-15 @ 01:25:09
URL: http://pejabratz.blogg.se/
Postat av: Christer

Ja ok det låter intressant och kul :) hehe... vad skulle man göra utan Knutby, inte skriva så här iaf :) Jo men visst inga problem, du får gärna joina Per och Mårtens, "du får läsa mina texter klubb" lite hemlig än så länge :) Säg bara till hur du vill ha den, mail, för hand eller kanske sms, fast det är lite dyrt och drygt :)

2007-05-15 @ 09:41:10
URL: http://bloodbrother.blogg.se
Postat av: Sara

hahah! ;) aa ;)
Jag gillar Amazing Grace med Elvis ;)

2007-05-15 @ 12:36:29
URL: http://misszara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback