Me & You

Jag ser på bilder av tillsammanskärlek och tänker på dig som vackert väntar.
Jag ser bilder på alltidnäravänskap och tänker på er som njuter av all den tid ni har tillsammans. Jag ser bilder av härnyfunnet och tänker på hur viktiga ni kan vara.

Jag ser bilder och tänker. Sitter i ett mellanland. Full av hopp om att vara efterlängtad och önskan om att vara något vackert funnet. Utan möjlighet att finnas där och utan möjlighet att stanna kvar.

Och sen tänker jag att tänk om. När all den vackra tillsammanskärleken blir vana och den pålitliga alltidnäravänskapen faller. Tänk om jag då behöver det som är härnyfunnet.

Att alltid få leva i mellanlanden. Mellanlanden av halvuppfylld tomhet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaa underbat! Händer för din del i helgen då? :)

Postat av: pejabratz

:)) gör du ikväll då, sitter hemma å håller i pengarna?

2007-05-05 @ 16:53:45
URL: http://pejabratz.blogg.se/
Postat av: zara

måste bara skriva en komentar helt underbara bilder du har ......

2007-05-05 @ 18:42:48
URL: http://prinsessanzara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback