Mera

Har ont i halsen. Och en lätt huvudvärk har smugit sig på. Och jag insåg idag att det är jävligt surt att leva på en stundentekonomi. Har snart inga pengar kvar.

Men solen skiner i alla fall varmt. Och ikväll är det en liten tjuvstartsklassfest :) Ska bli jättekul! Måste ladda kamerabatteriet.

Och så ringde kära
Emil för ett tag sen och sa att jag var med i Aftonbladet idag. Härliga tider. Behövdes en liten självförtroendeboost. Tack.

Och så är These Arms Are Snakes klara för Trästocks. Lät ju inte så jättebra.
Men sprolla! (cred till min roliga syster)
Jag är peppad!

Kommentarer
Postat av: pejabratz

vad tycker du om dom då? :)) å avslöja vad du fick på högskoleprovet, antar det var vad du var med i aftonbladet om eller? eller nå annat skojs? :D

Postat av: Karin

underkläder och alkohol, det lät fint det:)
appropå underkläder, jag måste köpa det, det är kul men ändå tråkigt på nåt sätt, haha det kostar ju och man har det bara under, så roligare att köpa toppar kjolar eller så som man har över:p köper oftare alkohol tror jag faktiskt
ses sen:)

2007-05-26 @ 15:30:56
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Mattlan

Vad roligt :D

2007-05-26 @ 16:26:09
URL: http://mattlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback