Morgonpigg


image66Imorse just innan klockan slog sex släpade jag mig ur sängen och ut i morgonsolen för att möta Emil.
Alltid lika roligt att se honom :)
Sedan bar det av till skolan för responsgrupp.
Gick riktigt bra, fick bra och nyttig repons på mitt reportage.

Strax ska jag och Emil hitta på nåt.
Blir nog lite promenad i solen.
En guidad tur av Gävle :) Alltid lika intressant :P

Lyssnade igenom
The Used senaste
album igår. Vet inte vad jag tycker om det än.
Men en del låtar hänger kvar.
Som Paralyzed. Inte illa.






Kommentarer
Postat av: pejabratz

jag e på, kör gärna i helgen jag... :)) får se hur jag gör nästa helg, ska ju ut på lördagen då, menmen, lördag iaf :))

Postat av: pejabratz

älskar bilden:/ . vad har du för kamera?

2007-05-23 @ 12:37:01
URL: http://pejabratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback