Stackars lilla

Shit. Och jag som påstod att jag har blåsor på fötterna igår. Say hello to my little friend. Herregud. Det finns inga bra skor när man ska promenera halva dagarna. Min stackars lilla lilltå. Jag ser den knappt längre. Ser ut som någon slags parasit slagit läger. Herregud.

Nu är jag i alla fall klar med alla intervjuer och träffar inför reportageskrivandet. Helt underbart! Firade med Subways :) Ikväll blir det att bara ta det lugnt. Vila. Kolla senaste Heroes. Har hört att det ska vara ruskigt bra. Jag peppar!

Nu ska jag klappa på min fot och försäkra den om att den är fin ändå.

Nej foten, du ser inte tjock ut. Nej foten, jag tycker visst om dig.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

haha, parasittå :D gillade bilden på blommorna på bilden på inlägget ovanför :)

Postat av: Christer

Men det är rätt man ska lida lite när man gjort ett bra arbete :) Jag blev råförkyld efter mina intervjuer :)

2007-05-09 @ 23:10:07
URL: http://bloodbrother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback