Vinstpremieobligationer

Tillbaka efter förmiddagslektionen. Nu drar reportageskrivandet igång. Jag hoppas jag kommer igång ordentligt direkt så jag slipper panikskriva måndag-tisdag. Vi får se. Ska börja gå igenom allt alldeles strax.

Är mässa på skolan. Tomas Tengby ska prata och jag tror det kommer vara en jätteintressant föreläsning. Tyvärr har jag tvättid. Snacka om nedköp. Men vad gör man. Jag måste ha rena kläder.

Just gjort en SIFO-undersökning om mina frukostvanor. Är tredje eller fjärde undersökningen jag gjort. Man får alltid del i nån vinstpremieobligation som de har och så finns det en minimal chans att man kan vinna upp till hela 50.000 kronor om de får utdelning på just den obligationen. Jag har då aldrig sett till några pengar. Undra om det finns någon som någonsin gjort det? Och vad är egentligen en obligation?

Kommentarer
Postat av: Mårten

haha, så du gör oxå såna där undersökningar på nätet! =) soft! jag har kanske gjort ett 20-tal genom åren.. och inte vunnit nåt nån enda jäkla gång.. ;P kolla in tns-gallup istället.. där får man välja premie.. man får typ poäng. jag fick nyligen 200 spänn i värdecheckar som funkar typ överallt! skitnice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback