Audrey, Start the Revolution!

Den här veckan sätter jag datorförbud på mig själv. Jag är trött på att känna att jag inte får något vettigt gjort på dagarna och att jag aldrig ägnar någon tid åt sånt som jag faktiskt mår bra av att göra. Så nu, de stunder jag inte söker jobb, ska jag skriva. Och när jag inte skriver ska jag läsa. Och när jag inte läser ska jag fota. Och när jag inte gör det så ska jag göra saker som inspirerar mig till att göra allt det. Som att träna. Som att promenera. Som att lyssna på bra musik. Ja, det är vad jag ska göra denna vecka. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Trakigt for mig! Nu blir rasterna lite trakigare ;) Men bra gjort, jag vet hur de kanns iaf :P Puss

2007-11-20 @ 15:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback