Det Här Med Måndagar

Väckaren ringer just efter åtta, listan med saker jag tänkt hinna med under dagen ligger där på sängbordet och tittar på mig medan jag somnar om. Vaknar igen vid elva av ett plingande sms. Ligger kvar och vrider och vänder under det vita ikeatäcket. Telefonen ringer en halvtimme senare. E ska just på lunch. Och jag ligger kvar i sängen. Frukost-lunch-vadsomhelst-mat vid tolv. Kanske ska ta och hämta den där listan som nu tagit min plats på huvudkudden. Tjuvlistan.

Provjobbet på Station 8 i lördags gick bra, ja, det var till och med riktigt kul, och det ser ut som att jag kommer få jobba en hel del framöver. Skönt.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

jaha, vad härligt :) lite klirr i kassan blir det iaf :))

Postat av: Madde

Grattis själv, vi är bäst!!

2007-11-12 @ 21:10:42
Postat av: Cicci

Ahh, va harligt me jobb! Jobbar du pa helgerna lr? I sa fall lar du traffa manga du kanner mest hela tiden iaf :)

2007-11-13 @ 12:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback