Ett Litet Fuskinlägg

Ja, jag har fortfarande datorförbud. Men ni vet hur det är det där med att man alltid vill ha vad man inte kan få. Så idag, när min dator kraschade, blev suget efter att blogga större än någonsin. Såklart. Så nu, efter timmar i felsäkert läge, innan formateringar och ominstallationer, passar jag på att bryta mitt lilla löfte. Men bara för en stund.

I en
blogg som jag följt ett tag nu läste jag idag ett inlägg om kontaktannonser som hon samlat på sig. Inlägget var bara ett i raden över fina saker man kan läsa om i hennes blogg. Den inspirerar mig. Och fascinerar mig. För jag bär inte en fin röd basker, jag har inte rosettformade sidenband i mitt hår och jag brinner inte för fräkniga pojkar och fina klänningar. Hur lockande det än kan tyckas vara ibland. Att verka så .. skir. Det är vackert.
Och lite magiskt.

Kommentarer
Postat av: Linda i Gävle:)

Heeej Lisa! Hur är läget såhär i novemberslasket?

Åå va kul, jag tänkte förut att du skulle gilla Sandras blogg! Jag har den som absolut favorit, tillsammans med din såklart då;)hehe

http://sockerdricka.nu/user.php?visit=poets
sök författarvänner, användarnamn: antagligen
hon skriver himmelskt fint!

2007-11-22 @ 12:58:13
Postat av: Emil

Hej, tack för bloggtipset. Jag kan inte sluta läsa den är sjuuukt bra skriven! Tror du man blir inspirerad (och samtidigt lie bitter) ?? Jaja, sköt om dig så ska vi styra upp något nästa helg. Massor med kramar.

2007-11-22 @ 13:17:23
Postat av: Carro

Lisa min vän, du är en ängel :) Tack för vägledningen! Hur går de på jobb-fronten förresten? ha en bra kväll och tack igen! Kram

2007-11-22 @ 18:37:39
Postat av: Lisa

Linda: Hej! Det är bara fint med mig, hur har du det själv? Trivs du bra i din nya lägenhet?
Åå, tack för länken till Sandras sida, vansinnigt vad fint hon skriver! Verkligen inspirerande!
Hoppas du har det riktigt bra!

Postat av: Carro

Hej! Hade en känsla av att jag hade planer den 1:a och de har jag tyvärr. De är julfest med jobbet den kvällen. Synd för annars hade vi mer än gärna kommit, hade varit så trevligt! Ha en skön helg! Kram

2007-11-24 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback