Just Give Me the Light

image124
Mina cykelplaner utbyttes mot skjuts av världens bästa Rikard och resulterade i ett superfynd på Rusta och ett riktigt sug efter julgran, glögg, pepparkakor och storbak. Imorgon ska jag börja tjuvpynta lite. Supermysigt!

Hann tjuvstarta lite förra veckan också med att fixa en adventsljusstake till köket och leta fram en gammal ljuslykta som fick en perfekt plats på vardagsrumsbordet.

Idag har jag lämnat in ytterligare lite foton för framkallning som kommer göra badrummet hur fint som helst. Peppad :)






Kommentarer
Postat av: Emil

Fy för tjuvstartande. Jag högg julgran till korren idag men i helvete att den ska upp än.

Postat av: bodja

aah, gud vad jag ska sno den idén! (framkalla-och-hänga-på-väggen-idén alltså)

2007-11-27 @ 20:51:35
URL: http://210grader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback