Lilla Stackars

Varit till pappa en sväng. Hälsat på. Försiktigt förfrågat om en eventuella IKEA-resa. Och visst serru, kanske på fredag till och med. Jag är PEPPAD.

Min söta lilla ipodstrumpa har varit försvunnen sedan igår kväll. Borta. Jag har letat. Och letat.
Men sen kom det ett sms. Den lilla stackaren ligger nertrampad och lerig på en uppfart i Tjärn. Ensam och övergiven. Stackars.

Nu lyssnar jag på P3 Stars program om emo, och allt vad det är och inte är, medan jag är äter en seg hallonruta. Ska snart iväg och träna och sedan äta middag med E och Emma och Johnny. Mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Emil

Nu börjar den nog vara torr, hängde upp den på en kruka innan jag åkte tillbaka till Umeå =D

2007-10-21 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback