Ett Två Tre Fyra

Det är tio små dagar kvar till julafton. Jag har två och en halv fråga kvar att skriva på min hemtenta. I min garderob ligger endast två par rena strumpor. Tre av elva julklappar är inköpta. 20 000 tecken inklusive blanksteg återstår att skriva på min textanalys*. Jag tror att jag har en stycke hålig tand. Jag skulle kunna betala 500 kronor för att vara klar**. Det här har varit två minuter verklighetsflykt. Nu ska jag ägna 10 timmar till studier***.


* det vill säga alla tecken inklusiva blanksteg.
** det är inte långt ifrån allt jag har.
*** en för varje dag fram till julafton.

Kommentarer
Postat av: Emil

Visst kom vi överens om att det var 20000 tecken och inte 20000 ord ?? =P Eller har ni fått nya instruktioner ?? =)

Postat av: Lovisa

Men usch! Och vad skönt att jag inte är den enda som inte är klar med alla uppgifter.

2008-12-16 @ 00:41:35
Postat av: Lovisa

Vi får hålla ut tillsammans!

2008-12-16 @ 00:41:55
Postat av: fröken Munther

haha! Jag , Gitte och Cleo är med er! :)

2008-12-17 @ 08:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback