Jorrasåatte

En snabb recap:

I veckan har jag jobbat every freakin' day. Städjobb är sjukt underskattat,
jag säger då det.

Jag har varit på ett himla bra möte på CV och fått på papper sånt som jag innerst inne kanske vet. Nu ska det börjas kollas utbildningar. Gah.

Jag har demat och haft svaga ögonblick fulla av hat mot mänskligheten som grupp, i synnerhet tanter med pliriga små jävla ögon och känsliga munnar.

Jag har lyssnat på bra livemusik och jobbat i vimmlet.
Jag har gjort goda gärningar och varit nöjd.

Idag är jag en het boll av död som skulle kunna avliva hästar med en blick. Jag lämnar mitt känslomässiga öde i händerna på Dexter Morgon. Vid kris får Vincent Chase och Ari Gold släpa mig fram genom livet.

Skål kära vänner. Imorgon är det måndag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men Lisa, du är ju typ jämt sjuk :/ Förkylning och feber... Fy.
Kommer du få jobba i veckan också? Vilka goda nyheter du kommer med. Kul att ni kan komma!
Förresten ang YouTube. När jag försökte få dem mindre, gjorde jag som du sa. Men klippet blev lika stort ändå när jag hade sparat :(

Postat av: Caroline

Nej, ingen skillnad alls. Jättekonstigt. Drar du på något speciellt magicsätt? Nu bär det snart av till skolan. Ska hålla världens bästa redovisning :) Kram

2008-02-18 @ 07:16:01
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback