Kontroll

Idag har jag bestämt mig för att sluta göra saker halvhjärtat. Jag ska börja vilja mer. Inse att allt är val, och alldeles för ofta väljer jag att inte välja. Och det är ju ett jävla val.

Jag har varit bra på mycket saker. Att hålla i trådarna, bland annat. Ha kontroll över saker och ting. Jag ska försöka bli bra på det igen. För dagens föreställning är inget jag vill fortsätta betala för.

På väg till en ny vän sprang jag idag ihop med en mycket gammal vän. Den bästa sorten också. Jag måste bli bättre på det där. Hålla kontakten.

Jag har kommit på massa viktiga saker idag. Sånt som är viktigt för mig. Ni får ursäkta att jag spaltar upp det på ett sånt opoetiskt sätt. Även fast jag känner mig allt annat än opoetisk.

I varje självständighet
vilar det en bön
om motsatsen.

Konsten att låta det regna.

Ge sig.

-Bob Hansson
(kärlek)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaså du hoppas på en fågel? Det gör inte jag haha! Ja det vore jättetrevligt att hitta på något. Vilken dag ska vi satsa på? Kram!

2008-02-24 @ 22:39:12
Postat av: Carro

Tisdag blir bra, passar det på kvällen? För jag slutar fyra? Hos oss eller hos er?

2008-02-24 @ 23:05:30
Postat av: anna

bra skrivet..gillade detta inlägg.
hoppas du får en fin måndag! kram!

Postat av: Carro

Det låter mycket trevligt :) Då ses vi kl 18! Kram!

2008-02-25 @ 08:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback