Piteå

image159
Vi gick en sväng på stan, kollade in nya gallerian, fikade, överraskningsbesökte min kära kusin och spenderade tid tillsammans. En oväntat bra dag.

Trots medicinering och halstabletter till max känner jag mig helt slutkörd.
Har fått tacka nej till städjobb imorgon, och ringde även och förvarnade om eventuell sjukdom torsdag-fredag, då jag egentligen ska jobba åt Nivea.
När man låter som en 14-årig målbrottsunge med gröt fulla munnen kanske det inte är en god idé att spendera två heldagar med munnen ständigt glappandes.
Snor och försäljning av kroppsvårdsprodukter är inte heller en kombo jag skulle satsa några pengar på...








Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, anmäl dig som blodgivare :) Det är bra grejer. Ni verkar ha haft det riktigt bra i Piteå. Kul med utflykter. Du får krya på dig!

Postat av: Caroline

Piteå ser ut som Ryssland på den där bilden.

2008-02-20 @ 19:34:53
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback