Plenty of Sunshine Heading My Way

Idag har varit en mycket bra dag. Jobbat sex timmar på Balder, blir ytterligare sex timmar imorgon. Guld! Har ätit världens, för stunden, godaste smoothie och tränat till det kändes som att benen skulle trilla av, på ett bra sätt. Jag har cyklat hem på tyngsta växeln (åbäket har hängt sig), men ändå varit gladast i världen. Jag har lyssnat på barnsligaste Hellogoodbye och dansat hela vägen upp i hissen. Det har varit nivån på mitt humör idag. Det var så bra att jag tackade ja till demomatlagning på Kvantum på fredag - I'm on a roll. En fuckin' springroll.

Ikväll ser vi Gone Baby Gone och är glada.
Nehej, vi kör på Jericho istället. Men glada är vi fortfarande :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Pinsamt enkelt. Jag har funderat och funderat. Testat olika saker. Men aldrig det. Haha. Tusen tack!
Ja, pengar är bra! Vad planerar du att göra med alla dina pengar nu då? :)

Postat av: Caroline

Förresten, vilken underbar dag du verkar ha haft! :) Härligt!

2008-02-12 @ 21:51:14
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se
Postat av: Carro

Åh tack! Så snäll du är :) Jag tycker att ni har det väldigt fint också ska du veta! Kram!

2008-02-12 @ 22:17:56
URL: http://thisiscarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback