Dag Ett: Vansinne

Om det är så att den första dagen på året ska sätta ribban för det kommande 364 dagarna tvivlar jag på att jag och Erik överlever 2008. Och ska jag lägga pengar på vad som blir vår död satsar jag alla mina slantar på skadedjur. I alla dess former.

Efter att ha spenderat dagen liggandes, tack vare olämpligt stort alkoholintag under natten, kan vi nu äntligen sitta upprätt och äta mat. Ett mycket stolt ögonblick.
Men med det kom även insikten i att vår lägenhet kanske inte är i sin allra bästa form..

I köket har berget av gammal disk vuxit till sig sedan det första lilla fatet hittade sin väg dit i början av helgen. Runtom i lägenheten hittar man högar av tvätt, både smutsig och nytvättad (ty i dörren på väg ut igår insåg vi att vi hade fuktig tvätt i torktumlaren som vi fick lov att slänga ut över hela lägenhetsinredningen i hopp om att den skulle torka...) På hallgolvet ligger locktången, skarvsladdar, alla Eriks verktyg och en slöjdgjord täljkniv. Vardagsrumsbordet och sovrumsgolvet ska vi inte ens tala om.
Vi har att göra imorgon med andra ord...

Kommentarer
Postat av: bodja

haha galet! här är iaf numret om saker och ting går snett:

http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=anticimex&var=ume%e5&Vkiid=mYkclKWJFhn8iX1sYOFd5Q%3d%3d&Vkid=14234667&isAlternateNumberResult=False


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback