Och Så Andas Vi Uuut

Efter två dagar på Coop, med pensionärer, damer, flickor och en himla massa hudkrämer, cyklade jag stolt hem i min Nivea-tröja med rensade butikshyllor och erbjudande om ytterligare jobb i tanken.

Ytterligare två nätter senare, fulla med 18-åringar, hungriga byggjobbare och ljuvligt spytorkande, ligger jag nu med magen i kramp efter att ha ätit ett antal
lysmelk för mycket.
Jaha, det var jag
som var laktosintolerant? Jag trodde det var någon annan..
Det har varit några hektiska dagar.

Imorgon har jag tänkt sätta alla mina uppskjutna planer till verket.
Till dess: godnatt.

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Oj står du vid coop för nivea och försöker sälja deras produkter? Hur är det jobbet?
Sökte ett sånt fö LÓreal för ett tag sedan faktiskt.

Kramar Louise

Postat av: Louise S.A

Aa men jag kan tänka mig att det är kul, och endel är så pratvänliga och roliga när man säljer sånna saker.

Hoppas det blir fler gånger då!
Kram!

2008-01-28 @ 11:13:36
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Caroline

Men jag som tycker ni har fina tapeter i köket. Härliga. "Ljuvligt spytorkande" - fick du betalt? ;) Kul att det gick bra med Nivea. Kram!

2008-01-28 @ 16:24:07
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se
Postat av: Caroline

Men det är ju lite liv i dem :) Vad blir det för nya tapeter? Nej, dumt. Tacka vet jag superpulvret :)

2008-01-28 @ 20:05:49
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback