Q10 Plus

Jag har ingen tid över till att blogga om sånt jag vill. Nu är jag mest bara överstressad inför morgondagens, och fredagens, demande på Coop. Har nu läst på om vad Q10 egentligen är, och varför du, som mogen kvinna, ska välja Niveas DNAge-serie. Fantastiskt. Kom och köp. Snälla. Kom och köp. (Den fantastiska Nivea-t-shirten jag ska ha på mig är inte alls särskilt fantastisk, tyvärr.) Åh. Denna ångest.

Malin, receptet kommer så snart jag får en andningspaus :)
Och massa kommentarer ska jag också svara på. Ni är söta mina tappra små läsare. Hejja er.

Puss hej. Kom och köp. Nivea FTW.

Och Heath.. Nej..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det kommer gå bra! Kom igen Lisa. Vad har du betalt där? Provision?
Ja, jag vet. NEEEEJ HEATH!!!
Kram.

Postat av: Carro

Hej! Oj vad du sliter på dina jobb :) Hur går det för dig? Jag har utmanat dig på min blogg förresten. Kram Carro

2008-01-26 @ 18:06:01
URL: http://thisiscarro.blogg.se
Postat av: hannah

hihi vad du är duktig :) Jag är så stolt över dej :)
Vi måste ses snart!! Pusssss

2008-01-27 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback