They Call Her Sunshine

Efter att ha satt lite mål för det nya året har jag nu börjat sätta mina planer i verket. De allra första sidorna i min må-bra-bok är nu fyllda med fina ord och uppmuntran från kära vänner. Små meningar jag sparat och små stunder jag minns. Saker som påminner mig om vad jag har. De resterande sidorna är alla blanka små möjligheter. Utrymme för mig. För mina egna ord. Bara för mig.

Ur bokhyllan har inspirerande böcker fått krypa fram till sängbordet. Inspiration och kloka ord som jag suger åt mig som en svamp. Musiken får återigen min uppmärksamhet och jag längtar efter nytt nytt nytt. Träningen ger jag all tid den vill ha och träningsvärken gör mig bara starkare. Vännerna. Humorn. Kärleken. Jag vet plötsligt vad som är viktigt.
Och det är viktigt.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

haha, 4 jobb, det var inte dåligt :D springvikariat? lät, skoj? :D vad blir det till hösten då,ska du försöka på det där i sthlm igen?

Postat av: Emil

Låter som du har massa bra saker för dig =) Jag och Sunk börjar äntligen bli klar med den där onda hemtentan, lite skönt andrum =D Sköt om dig..
Kramar..

2008-01-17 @ 10:20:58
URL: http://emilmarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback