Smile!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej och tack för jätterolig fest :) Det hade ni fixat bra! Lägenheten är ju också jättefin, där komemr ni säkert att trivas hur bra som helst. Vi kommer mer än gärna och hälsar på igen. Äh det är egentligen inget som hänt, snarare något som avslutats och det var på tiden. Jag hoppas också att dom kommer på vad det är för problem med magen, men det såg tydligen bra ut. Nu är det bara att vänta på provsvaren. Förresten, har ni fått bilen? :) Kram

Postat av: Carro

Det är så roligt när man skaffar sig något nytt, speciellt om man har haft något mycket sämre innan :) Jag vet inte riktigt hur länge jag ska vänta, men i veckan kanske jag får veta blodproverna iaf. Hoppas inte det tar så himla lång tid! Kul att ni gillade presenten och jag hoppas den kommer till användning :) Kram

2008-11-11 @ 15:30:38
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback