Språknörden

Vi har överlevt helgen. Ett härligt par tusen fattigare, men bra mycket mer grejer rikare. Och lite hotellfrukost mättare. Var himla fint, trots många timmar i bil.
Idag hämtade vi efterlängtade tv-bänk också och nu står den där och bara väntar på sin kompis; tv:n. Jo, vi har nämligen köpt en tv-bänk trots att vi faktiskt inte äger en tv.
Konstigt kan man tycka, men så är det.

Till helgen väntar tusen små projekt. Alla nya hyllor och grejer ska upp på väggarna, allt pyssel ska pysslas ihop och så måste vi kanske städa. För det är grejer överallt.
Sen ska jag visa lite bilder.

Till något annat. Jag fick ett mail från
last.fm idag...
Jag hade fått ett nytt hojtlådemeddelande. Hojtlåda.
Hade jag haft en lite språkkonsultnördbok över världens bästa ord
hade det varit det första lilla ord jag skrivit i den. Hojtlåda.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag är inte heller nöjd med deras "kundservice". Får se hur jag ska vinna det här :) Var det roligt på ikea då? Kram

Postat av: Carro

Tack tack! Kände att jag blev tvungen att påpeka hur galet det hela var och lyckligtvis gick det fram :) Ja på måndag ska vi dit! Ska bli riktigt roligt även om det alltid är roligast då man, som ni, precis har flyttat! Allt bra i skolan? Känns det bra? Kram

2008-10-07 @ 21:35:10
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Det tar ju alltid ett tag innan man som kommit in i svängarna så att säga, det kommer säkert gå finemang för dig! :) Jag får veta nu i veckan, om det inte skjuts upp vill säga. Håller alla tummar jag har, men vågar inte hoppas på för mycket. Vore dock väldigt roligt med något nytt! Annars ska jag kämpa för mer tid på ur & penn.

2008-10-07 @ 22:10:33
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack ska du ha! :)

2008-10-07 @ 22:45:51
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback