Biff Utan Bambuskott (Jag är för rolig)

Idag gjorde jag en strålande insats bland skivstängerna på IKSU. Imorgon kommer jag vara ett enda stort orörligt muskelpaket. Det orörliga muskelpaketet har då tänkt kicka igång dagen med lite spinning där kring sju-snåret. Så himla mysigt. (Kan någon bära mig till skolan sen?)

Med Erik bortrest försöker jag äta det jag kan skrapa ihop ur kyl, frys och skafferi. (Känns onödigt att handla då vi ändå ska spendera helgen hemma i stan.) Det hela leder till lite intressanta måltider. Avocadomackor, en avdammad burk makrill i tomatsås och resterna av ett misslyckat brödbak blev kvällens fångst. Faktiskt både nyttigt och ekonomiskt. Hejja mig.

Kvällens två-timmars effektiva pluggtid ska nu belönas med ett avsnitt Veronica Mars och en tidigkväll. (Jag är helt fascinerad av att jag faktiskt kan lägga mig innan klockan slagit två.)

(Idag gillar jag paranteser.)

(Godnatt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback